سایت دانشگام
خاطرات من

 الان تو سایت دانشگام........

واقعآ سرم شلوغه...........

چند روز پیش که پیش جناب مدیر گروه بودیم با بچه ها....اخرش گفت خانوم....هر وقت فرصت داشتین یه سر به من بزنین.................منم گفتم چشم اخر وقت میام که سرتون خلوت باشه..............

اخر وقت رفتم و خلاصه گفت که میخام جلسه واسه دانشجوهای گروه کامپیوتر جدا بذارم و نظرتون چیه و.....

خلاصه ما هم نظر دادیم......

روز بعدش یعنی پریروز که منو دید گفت اگه موافق باشید یه جلسه 4 نفره با اقای ش.... و اقای ز.... و من  شما بذاریم و در مورد انجمن وصحبت و تبادل نظر کنیم......منم گفتم باشه قرار شد ساعت 6 شب اتاق مدیر گروه.........

با وجود خستگی فوق العاده زیاد رفتم......خیلی خوب بود... ش... و ز..... با هم اختلاف نظر داشتن..............

خلاصه از ما هم کلی تعریف شد اونجا............................

امروزم جلسه ی معارفه است الان باید برم........

استاد عشق زا.......هم هست......

راستی کلی دیروز با استاد بذ.....بودم.....



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت19:19---12 مهر 1391


لازم است گاهی از خانه بیرون بیایی و خوب فکر کنی ببینی باز هم می‌خواهی به آن خانه برگردی یا نه؟

لازم است گاهی از مسجد، کلیسا بیرون بیایی و ببینی پشت سر اعتقادت چه می بینی ترس یا حقیقت

لازم است گاهی از ساختمان اداره بیرون بیایی، فکر کنی که چه‌قدر شبیه آرزوهای نوجوانیت است؟

لازم است گاهی درختی، گلی را آب بدهی، حیوانی را نوازش کنی، غذا بدهی ببینی هنوز از طبیعت چیزی در وجودت هست یا نه

لازم است گاهی پای کامپیوترت نباشی، گوگل و ایمیل و فلان را بی‌خیال شوی، با خانواده ات دور هم بنشینید ، یا گوش به درد دل رفیقت بدهی و ببینی زندگی فقط همین آهن‌پاره‌ی برقی است یا نه؟

لازم است گاهی بخشی از حقوقت را بدهی به یک انسان محتاج تا ببینی در تقسیم عشق در نهایت تو برنده ای یا بازنده؟

لازم است گاهی عیسی باشی، ایوب باشی، انسان باشی ببینی می‌شود یا نه؟

و بالاخره لازمست گاهی از خود بیرون آمده و از فاصله ای دورتر به خودت بنگری و از خود بپرسی که سالها سپری شد تا آن شوم که اکنون هستم آیا ارزشش را داشت؟








پاسخ:سلام اقا مهدی.. شرمنده اگه پست هام رو خونده باشی میبینی که سرم خیلی شلوغه.................. در ضمن ادرس وبلاگت رو اشتباه واسم مینویسی وتسه همین نمیتونم بیام وبت. لطفآ تو نظر بعدیت ادرست رو هم بنویس..ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 12 مهر 1391برچسب:, :: 8:51 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 113
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 30395
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس